عشق وعاشقی
شکست عشقی خوردن جوانان
پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : مسلم یوسفی        

 

                      عشق واقعی !!!
 
               یك بار دختری حین صحبت با پسری كه عاشقش بود، ازش پرسیd  Wh do you like me..? Why do you love me?   
                                      چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟

                   I can't tell the reason... but I really likeyou
                                دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا"‌دوست دارم

You can't even tell me the reason... how can you say you like me
                      تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان كنی... پس چطور دوستم داری؟

How can you say you love me
                                     چطور میتونی بگی عاشقمی؟
 
I really don't know the reason, but I can prove that I loveU
                               من جدا"دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت كنم

Proof ? No! I want you to tell me the reason
                                     ثابت كنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی
Ok..ok!!! Erm... because you arebeautiful
                        باشه.. باشه!!! میگم... چون تو خوشگلی،

because your voice is sweet
                                   صدات گرم و خواستنیه،

because you are caring
                       دوست داشتنی هستی،

because you are thoughtful
                                با ملاحظه هستی،

because of your smile
                            بخاطر لبخندت،

The Girl felt very satisfied with the lover'sanswer
                         دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد

Unfortunately, a few days later, the Lady met with an accident and went incoma
          متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناكی كرد و به حالت كما رفت

The Guy then placed a letter by her side
                              پسر نامه ای رو كنارش گذاشت با این مضمون
Darling, Because of your sweet voice that I loveyou, Now can you talk?
  عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا كه نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟

 
No! Therefore I cannot loveyou
                         نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم

Because of your care and concern that I like you Now that you cannot showthem, therefore I cannot love you
    گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت كردن هات دوست دارم اما حالا كه نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم
 
Because of your smile, because of your movements that I loveyou
                  گفتم واسه لبخندات، برای حركاتت عاشقتم
 
Now can you smile? Now can you move? No , therefore I cannot loveyou
           اما حالا نه میتونی بخندی نه حركت كنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم
If love needs a reason, like now, There is no reason for me to love youanymore
   اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی             واسه عاشق تو بودن وجود نداره

Does love need a reason
          عشق دلیل میخواد؟

NO! Therefore!!
                نه!معلومه كه نه!!

I Still LOVE YOU... 
                پس من هنوز هم عاشقتم
True love never dies for it is lustthat fades away 
                     عشق واقعی هیچوقت نمی میره

Love bonds for a lifetime but lustjust pushes away
                این هوس است كه كمتر و كمتر میشه و از بین میره

Immature love says: "I love you because I needyou"
"            عشق خام و ناقص میگه:"من دوست دارم چون بهت نیاز دارم

Mature love says "I need you because I loveyou"
            "ولی عشق كامل و پخته میگه:"بهت نیاز دارم چون دوست دارم

"
Fate Determines Who Comes Into Our Lives, But Heart Determines Who Stays"
 "سرنوشت تعیین میكنه كه چه شخصی تو زندگیت وارد بشه، اما قلب حكم می  كنه                        كه چه شخصی در قلبت بمونه"

 


نظرات شما عزیزان:

Fateme&Mojtaba
ساعت17:37---12 خرداد 1390
چند ورق کاغذ سیاه

و باز شکست بغض بی صدای من

شروع قصه چشم های بارانی من

و دست های همیشه خسته من

چند ورق کاغذ سیاه

و رقص خاطرات رویایی من

در اوج آسمان تنهایی من

و در فراز آن ، هر شب سیاه

پر است از سکوت سرد و بی ستاره من

چند ورق کاغذ سیاه

و رقص پوچ وخیالی قاصدک خیال

و شکفتن همه آرزوهای محال

چند ورق کاغذ سیاه

تمام دلخوشی سرد و بی صدای یک خیال...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق گمشده و آدرس khofte.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 32890
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1